Kampanjnamn
Vi är denna vecka sponsrade av Nordax Bank
Byrå
NOBA CREATIVE
Tävlingsbidrag
Beskrivning av spot
Det råder någon slags hyperinflation på podmarknaden, och har man inte några svenska kändisar vid micken så går det knappt att hitta in i folks öron. Samtidigt är pod ett perfekt verktyg för att utbilda, inspirera och engagera sin målgrupp - inte minst kring något så trökigt som pengar. Så hur gör man då? Ja säg det! Men ett sätt kanske kan vara att göra en reklamspot som påminner om hur jobbigt det är att lyssna på en podd med reklamavbrott. Och samtidigt berätta att det faktiskt finns poddar som görs utan såna avbrott. Podreklam för en reklamfri podd i en reklampod helt enkelt.
Arbetsgrupp
Nordax Inhouse
- CMO & creative: Hanna Belander
- Creative Director: Felix Holfve
- Head of Digital Brand: Max Lundmark
- Marketing Production Manager: Malin Thell
- Social Media & Campaign Strategist: Jonas Axblom
- Content Manager: Anna Berg
- Creative Director: Robin Sjöblom
- Brand New Content Exekutiv producent: Klas Lindberg
- Ljudteknik och klippning: Erik Lago
- Röster: Klas Lindberg Joakim Francke
Info
uppdragsgivare
Nordax Bank
Spotlängd